A háttér hasítékaiban fejek tűnnek elő, hősünk egyhelyben ülve taxizik, diszpécser-lány csacsog az éterben, naturalitás nélküli korszerű játéktér. Néhány perc se telt el és máris igézően szól az öthangú vokál: a szereplők nagyszerű éneklése vonzó alaphangot üt meg.
Szerencsére! – mert a regény és a film története eléggé hiteltelen, Fekete György és a
dramaturg Vécsei Anna azonban a frappáns dialógok és a karakterek pontos kialakításával kiváló játékalkalmat teremtettek. Az érzelmi viszonyok és veszélyes szituációk hálójában vergődő Chován Gábor jól ábrázolja a döntésképtelenség és a kapkodó kilátástalanság állapotát, szépen énekel, ám az indokolatlan bosszúba sodródás, a teljes bekattanás szélsőségei alkatidegenek számára. Sepa György kisrendőrként semmit sem ért, méltán váltja ki főnöke, a racionális nyomozó-százados, Nagyhegyesi Zoltán ironikus felkiáltását: "Kőrösi! Maga egy csoda!!!"
Varga Krisztina keményen kézben tartja a tempót, kiemelkedőek a gyors jelenetváltások, arányos a dalbetétek, táncok, párbeszédek egyensúlya. Fekete György zenéje meglepően eredeti, dalszövegei meg egyenesen bravúrosak, minden szám más és más formában alakítja hatásos atmoszféráját. Hol az elvált feleség szerepében, hol tétova bakfisként játékával, a dalokban pedig orgánumának puha teltségével tűnik ki Szemerédi Bernadett.
Szilágyi Csenge energikus muzikalitása, varázsos mozgása egyaránt érvényesül, mint csapdába ejtett, kiszolgáltatott Cecilia a végjáték középpontjába emelkedik. Tetszenek Véssey Anna ruháin az élénk narancs-zöld-vörös csíkozások, Boross Dorottya díszletében az elszabadult függöny-csík foglyul ejtő, majd szuicid kötéllé képes alakulni. Görkorcsolyában eddig is kiváló volt, érett színpadi létezésével a produkció első számú erőssége Makra Viktória. Ahogy csábosan körbekígyózza kiégett szeretőjét, ahogy végül odavágja: "Legalább egyszer basszunk be együtt!", ahogy elegáns tolvajhölgyként cseveg, ahogy anyaként fölényes és elszánt: az erőteljes, emlékezetes színészi teljesítmény. Varga Krisztina koreográfiájával is fokozza a zenés részek hatását, míg rendezői erényei maradéktalanul megmutatkoznak az összefogott, jól komponált előadásban.