Jákfalvi Magdolna: A SZÍKE. A Hatalom emlékezete
HÚSZ ÉVE: A MAGYAR NEOAVANTGÁRD GYAKORLATA: HALÁSZ PÉTER
Jákfalvi Magdolna: A Halász Péter Archívum. Halász az emlékezet terében
Veress Anna: Halász Péter és a dramaturgia. Hatalom Pénz Hírnév Szépség Szeretet – újságszínházi sorozat
Jeney Zoltán: A neoavantgárd és a zene. Levél 1979-ből
HÚSZ ÉVEN ÁT. A NEOVANTGÁRD PEDAGÓGIAI HAGYOMÁNYA
Schuller Gabriella: Kreativitási gyakorlatok
Havasréti József: A neoavantgárd irodalom. Képzőművészet, zene és irodalom a magyar neoavantgárdban
Stőhr Lóránt: A neoavantgárd film
I. Határátlépések
II. Esettanulmány: Kamerába zárva
Fuchs Lívia: A neoavantgárd tánc. Aszinkronban
HÚSZ ÉV MÚLVA: TÁMOP-ÖSZTÖNDÍJASOK MUNKÁI
Sipos Balázs: A felelősség fokozatai. Esszé örökségekről
I. A háború utáni nemzedék
II. Gyakorlati katasztrófaművészet
Cserne Klára: Meg nem értett állatok
Csuja László: A Bódy-legendárium
Bíró Bence: Bódy Gábor színházi alkotásai
A Hatalom sorozat eseményei
Bíró Bence: „Rúgják seggébe a Shakespeare-t!”
Boronkay Soma: Bizarr helyzetben
Cserne Klára: Én mivel járuljak hozzá a magyar kultúra gazdagításához?
Csuja László: Benyomásaim a Hatalom Pénz Hírnév Szépség Szeretet előadássorozat próbáinak vágása közben
Mátrai Diána: Halász és én
A MAGYARORSZÁGI KÉPZÉS. A SZÍNÉSZKÉPZÉS FELELŐSSÉGE
Ascher Tamás: Drámai események a főiskolán, 1969.
Enyedi Ildikó: Veszélyes üzem
Grunwalsky Ferenc: A filmszínészek képzéséről
Jeles András: A színésznevelésről. Másodszor
Marton László: Tanítható-e a kreativitás?
Máté Gábor: A mesterség oktatása
Meczner János: Bábos képzés a Színház- és Filmművészeti Egyetemen
Novák Eszter: A színésznevelés, a színészképzés felelőssége
Zsámbéki Gábor: A színészképzésről
Zsótér Sándor: Zsírral eltömött alagútban, szkafanderes alakok próbálnak előbbre jutni. Mert rájuk ragad a zsír
Paul Allain: A Suzuki-módszer
Birgit Beumers: A Vasziljev-módszer. Színházi pedagógia és a gyakorlat
Stefano de Luca: Giorgio Strehler a Piccolóban